19. The Living Matrix – Żyjąca Matryca, napisy PL

Bardzo mi się ten film spodobał. Gdzieś tam w swoim długim marszu ku zdrowiu zastosowałam metodę pozytywnego myślenia. Teraz zmieniam ciągle życie, poprawiam, szukam, pracuję na swoim myśleniem, nad nawykami. Staram się. Obejrzyjcie i zrozumcie, jaką moc mają nasze dobre myśli i wiara we własne siły. Każdy z nas ma własną drogę wg swoich możliwości. Warto szukać, nie warto wierzyć w smutne wieści, którymi ktoś nas częstuje. Zawsze trzeba mieć nadzieję i szukać dróg wyjścia.

9 komentarzy

Filed under Uncategorized

9 responses to “19. The Living Matrix – Żyjąca Matryca, napisy PL

  1. Alek

    Bardzo pomocny materiał….mam podobny problem na lewej stopie . Dziękuję

    • Cieszę się, po to właśnie to napisałam. Gdybyś miał jakieś swoje własne spostrzeżenia – koniecznie o nich napisz, w ten sposób sobie nawzajem pomagamy

      • Alek

        Byłem dzisiaj na zabiegu fizykoterapeutycznym… polegającym na uciskaniu sąsiednich miejsc obok guzka. Nawet pomogło. Będę co tydzień w ten sposób leczony. Nie chodzi tu zapewne o usunięcie tego guzka ..a o znieczulenie. Zobaczymy ..pożyjemy

  2. ano,, to ciekawe, najbardziej mnie ciekawi czy oni wiedzą co robią tak naprawdę, czy dzialają po omacku…. u mnie jakakolwiek fizyczna ingerencja, podobnie jak inne bodźce typu chodzenie czy bieganie, powodowala jeszcze więkscy wzrost, miałam wrażenie, że to pomaga bydlakowi jeszcze bardziej rosnąć… w skutek tego unikalam chodzenia, teraz chodzę normalnie, juz nawet przestały mi sie robić odciski 🙂 (bardzo mi się wydelikaciły stopy przez półtora roku)

    • Alek

      ..u mnie nastąpiło pogorszenie, tzn wzrost odczucia dyskomfortu i pobolewania z chwilą gdy zacząłem stosować akupresurę przy użyciu masażera. Teraz staram się unikać dotykania.podbicia..ale niestety podświadomość już dostała ostrzeżenie i na próżno staram się nie myśleć ,że coś tam na nodze jest…niestety z marnym skutkiem. czekam na jakieś dobre nowiny w tym temacie .Zagłuszanie podświadomości to tylko jeden ze sposobów działania

      • moim zdaniem wszystkie masaże tylko pogarszają, ale będę śledzić twoje zmagania, gdyby się coś pojawiło nowego pisz, potem zrobię z tego oddzielny wpis, bo to może być pożyteczne dla innych, może wpadniesz na jakiś lepszy sposób niż moje głodówki (dzisiaj przemaszerowałam cale śródmieście i jest spoko, zapewne guz jutro będzie lekko obrzmiały, bo resztka tego czegoś tkwi cały czas na rozcięgnie i nieco przeszkadza, ale nie urośnie, cały czas jest malutkie, miękkie)

  3. Alek

    Głodówka jest …znakomitym leczeniem , który oprócz ogólnego efektu zbicia masy poprawia psychikę i odmładza ustrój. Efekty poprawy dla stóp wynikają z tego oczywiście…zmniejszenie ciężaru.Ale guzki pozostaną!

    • Nie jest tak jak piszesz.
      Zmniejszyły się o połowę i już nie rosną. Nie są takie twarde jak poprzednio. Były jak kostka, a teraz są jak gumka-żelek.
      Kiedy jestem po kilkugodzinnej wyprawie, albo tańcach, obszar naokoło lekko puchnie i to mija po kilku dniach – NIE ROŚNIE. Poprzednio każdy spacer powyżej 10 minut powodował, że przybierały na objętości i robił się bolesny stan zapalny. Nie było mowy o samodzielnych zakupach, chyba że do 2 kg. Przez półtora roku byłam przykuta do domu i pod opieką córki – a teraz mogę chodzić i być samodzielna, a nawet strzelam sobie wycieczki krajoznawcze i czasem bryknę na tańce. A raz nawet założyłam buty na małym obcasie.
      Jest wyraźna poprawa.
      Jestem przekonana, że w końcu je zjem, bo każda głodówka dawała pewien efekt.

  4. Alek

    z całego serca życzę sukcesu…i sam pomału obniżam swój nadbagaż

Skomentuj

