16. Codzienność

Jest tak, że guzy mam. Nie są twarde, nie rosną, ale przy intensywniejszym używaniu zaczynają dawać znać o swoim istnieniu, niepozornie i nie inwazyjnie, ale przypominają że są. Co powoduje moją wstrzemięźliwość i obawy. Tym niemniej zakupy i wszystko w domu robię sama. Nie potrzebuje już pomocy i to cieszy. Martwi, że boje się tańczyć, chodzić na długie wędrówki i intensywnie ćwiczyć nogi. Ruch fizyczny był i jest istotą mojego istnienia.

Jestem po krótkiej 5 dniowej głodówce, którą podjęłam po to, żeby te doznania lekko wytonować. Udało się. Wyjątkowo źle ją zniosłam. Najgorszy był wodowstręt. Wyjątkowo szybko zleciała mi waga. Dzisiaj chłonę soczki rozcieńczone z wodą. Zaczęłam wczoraj od cytryny i grapefruita, a dzisiaj jarzyny, kapusta, buraki, marchewka, jabłko, seler, sok z kiszonej kapusty własnoręcznie zrobiony, bez soli. Wieczorem szejki, pomidory, śliwki, papryka. jakie to dobre. Jutro szejki, gotowane warzywko i tak dalej. Zawsze po głodówce zamieniam się w odkurzacz. Dlatego trzymam, ile się da dietę witariańską.

Pomimo pewnego sukcesu jestem zmęczona i nieco zniechęcona. Chciałabym mieć gładkie sprężyste podeszwy których moglłbym używać bez ograniczeń. Syn zachęca mnie do kuracji wyciągiem z kurkumy. Znalazł informację o nim z opisem, jak to działa. Pożyjemy, zobaczymy, jeszcze go nie mam. Cały czas pracuję nad wizualizacją i to mnie pewnie trzyma psychicznie.

Posuwam się powoli do przodu i o to chodzi.

Guziczki nieco mniejsze.

X 13_1

Porównanie, lewa:

lewa III - VIII - X 2013

lewa III – VIII – X 2013

Prawa:

prawa III - VIII - X 2013

prawa III – VIII – X 2013

Dzisiaj nieźle napinałam stopę żeby coś było widać, zwłaszcza na lewej stopie jest niewidoczny. Na prawej też jest mniejszy. Z tym można już żyć. Nie są napięte i bolesne 🙂

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Skomentuj

