10. Co zawdzięczam mojej chorobie?

(Summary in English below)

1. Szczęście. To wielkie szczęście być zdrowym. Nie ma innych powodów, reszta jest nieważna. Uczucie wdzięczności i radości wylewa się ze mnie ekspresyjnie i bezustannie.

2. Codziennie ćwiczę. Wytworzyłam nawyk i przy nim trwam. Właściwie nie wytworzyłam, przed urodzeniem dzieci ćwiczyłam dwa razy dziennie jogę. Przypomniałam sobie.

3. Raz w tygodniu post jednodniowy, raz na dwa miesiące 3-7-14 dni. To nowa ważna higieniczna tradycja i tak będę trzymać już do końca. Nie ma zmiłuj, nad uruchomionym kiedyś mechanizmem trzeba czuwać i trzymać rozpasanie nowotworowe na krótkiej smyczy.

4. Wizualizacja – ciągła praca nad sobą, przynajmniej dwa razy w ciągu doby koniecznie relaks i praca nad aktualnym tematem. Teraz wchodzi na taśmę temat mojej pracy twórczej. Umiejętność wchodzenia w określony sposób w swoje problemy, aby je rozwiązać, to wielka rzecz, posiadłam ją i będę wykorzystywać

5. Solidnie przewertowałam swój system wartości oraz moją własną koncepcję na siebie samą i deczko to przekonstruowałam. Szczegółów wam oszczędzę, ale na pierwszy plan wyszła oczywiście kwestia finansowa, po długiej bezczynności worek z zasobami jest wypełniony jedynie przeciągiem i dudni w nim wielokrotnie odbijane echo: “NIE MA”. Czas się tym zająć. Spodobało mi się bardzo zajęcie związane z chodzeniem i przebywaniem na powietrzu, bo ostatnio opiekowałam się ślicznym i rozbrykanym labradorem koleżanki. Namierzyłam zatem nowy zawód: petsitter. Mam nawet referencje!

6. Wiem kto jest dobrym i kochającym mnie człowiekiem, kto się pytał, interesował, okazywał mi troskę i empatię. Kto pomagał albo chciał pomóc. Wszystkie te osoby zamieszkały w moim sercu. Moje serce jest pełne! Jednostki bezwartościowe wylądowały na poboczu.

7. Nabrałam nawyku kupowania wszystkiego przez Internet. W pewnym stopniu to pozostanie, bo jest bardzo wygodne.

8. Nabrałam jeszcze większego dystansu do medycyny i lekarzy

9. Jeszcze bardziej utwierdziłam się w przekonaniu, że sposób w jaki traktujemy nasz przewód pokarmowy to zasadnicza sprawa dla naszego zdrowia.

serce

What do I owe to my illness?

1. Happiness. It is very fortunate to be healthy. There is no other reason, the rest is invalid. Feelings of gratitude and joy pour out of me extensively and constantly.

2. I exercise every day. I have acquired a habit and stuck to it. Actually, I haven’t acquired it just lately, because before the birth of my children I used to practise yoga twice a day. Now I recall it.

3. Once a week one-day fast, once in two months 3- 7- or 14-day. This is a new important hygienic habit, which I’m going to nurture. There is no mercy, you should facilitate progress and keep tumor debauchery on a short leash.

4. Visualization – continuous work on myself, relaxation and dwelling on the current topic at least twice a day. Now enters the issue of my creative work. The ability to consider my problems in a certain way in order to solve them became a great capacity that I’m going to use.

5. I carefully browsed through my system of values as well as my own concept of myself and rearranged it to some extent. I will spare you the details, but financial issues came to the fore. After the long period of inactivity I ran our of the resources. High time I took care of it. While I was recently looking after my friend’s pretty frisky Labrador, I realized I enjoy a job that involves walking and staying in the open air. That’s how I spotted a new job, petsitter. Now I even have references!

6. Now I know who proved to be good and caring, who showed interest, expressed concern and empathy. Who helped or wished to help in hard times. All these people are now living in my heart. My heart is full! Worthless individuals landed on the side road.

7. I developed the habit of buying everything on the Internet. To some extent I’m going to continue this habit because it is very convenient.

8. I express even greater reservations concerning medicine and doctors

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Skomentuj

