5. Praca z wizualizacją i pozytywnym myśleniem

(Summary in English below)

Następny etap: o mojej rozkręcającej się chorobie i najnowszych diagnozach dowiedziała się przyjaciółka poznana w sanatorium i oświadczyła, że absolutnie nie przyjmuje do wiadomości faktu, że mogę nie móc tańczyć do końca życia. Oświadczyła mi, że jestem stworzona do tańca i zasugerowała wizualizację. Posłuchałam jej, trudno się było nie zgodzić z tym co mówiła, zwłaszcza o tańcu, kocham tańczyć.

Od tego momentu zaczęłam przed snem i przed wstaniem wyobrażać sobie, jak biegam naokoło osiedla, tak jak kiedyś, wśród złotych jesiennych liści (to był październik), potrafiłam nawet poczuć poranny chłód i zapach gnijących liści, taką mam wyobraźnię. To był początek zdrowienia. Uczucie było takie, jakby ktoś nagle rozsunął zasłony i pokazało się słońce.

Potem – w zimie – dokupiłam książkę pani Wandy Wegener i skorzystałam z niektórych pomysłów, jakie tam opisała. Od nowego roku 2013 codziennie rano i popołudniu siedziałam, a potem przerzuciłam się na leżenie w relaksie ciężko pracując wyobraźnią. Cały czas używam tej metody, również w odniesieniu do innych problemów, zawodowych wyzwań, czepialskich problemów. Nieco je zmodyfikowałam do swoich potrzeb i bardzo mnie stawiają na nogi co wpływa pozytywnie również na inne dziedziny życia. Teraz pracuję tak trzy razy dziennie. Bardzo to jest zajmujące niestety i czasem brakuje mi doby ale też bardzo skuteczne. Tworzę w ten sposób swoje szczęście!

Nie podaje tu szczegółów, zainteresowane osoby znajdą jej wykłady, książkę i filmy w Internecie. Poza tm, że się leczyłam w wyobraźni, postanowiłam, że 15 lipca będę mogla tańczyć 🙂

Cieszę się, że mogę się tym wszystkim podzielić. Kiedy byłam poszukująca i przestraszona, bardzo brakowało mi pomocy i informacji. Znalazłam tylko jakieś fora zagraniczne, i blogi, Są z boku po prawej stronie.

 Visualisation

Practising meditation with visualisation was very helpful for me. My friend suggested me it in september 2012 when I was sure that I will spend the rest of my life as a cripple. My friend told me about visualisation of my healthy legs. I started with visalisation of running, because it was realy impossible for me in that time and I had it in my memory. A year before I had run every day a little.
When I began this practise I felt like somebody opened the window and let the sun shine fall into my dark room. The darkness around me began to disappear very slowly and this process is acting up to now.
In winter I bought a book of Wanda Wegener with all instructions about visualisation and I meditate up to now twice a day with fantastic results.

1 komentarz

Filed under Uncategorized

One response to “5. Praca z wizualizacją i pozytywnym myśleniem

  1. Jan

    Hello, fajny tekst. Określony czas nie czytałem tak ciekawego pisarstwa.

Skomentuj

